Gezocht/gevraagd

Betaalde klus: redesign website

Mattijs Blekemolen
Betaalde klus: redesign website
door Mattijs Blekemolen - dinsdag, 23 januari 2018, 14:11

Bibliotheek automatisering gevestigd in Mijdrecht biedt o.a. de bibliotheekbranche oplossingen aan op het gebied van Self service, Sorteren en transporteren van boeken an andere items. Het automatiseren van de logistiek in de bibliotheeksector door gebruik te maken van selfservice is inmiddels ingevoerd. Door de invoering van selfservice in bibliotheken kan de medewerker zich meer bezig houden met serviceverlening richting de klant in plaats van het sorteren van boeken.

We hebben een website www.bibliotheekautomatisering.nl die wij graag willen upgraden naar de moderne look & feel van deze tijd.

Onderstaand vermeld ik enkele websites van onze concurrenten. Het geeft een indruk zoals zij hun website hebben opgebouwd.

www.autochecksystems.nl

www. bibliotheca.com

www.hsbib.nl

www.itrack.nl

www.eastbridge.nl

www.nedaplibrary.com

Wij willen onze website tevens voorzien van nieuwe content met onze input vergezeld van animaties. Daarnaast willen wij graag van de productoplossingen die wij de bibliotheken kunnen bieden korte visuele impressies hebben om snel een indruk te krijgen wat wij de klant kunnen bieden. Waar in het verleden nog werd  gewerkt met brochures en informatiemappen, willen wij dit graag digitaliseren voor op tablet.

Aangezien wij tijdens een vakbeurs in maart al e.e.a. willen laten zien is er toch enige haast bij deze opdracht geboden. Eind februari / begin maart is onze deadline.

Vergoeding zullen wij in overleg met de student(en) afstemmen. Voor uitvoering van de opdracht is het niet noodzakelijk dat de persoon in kwestie bij ons op kantoor zit.

Als contact persoon mag de student zich tot mij richten:

Jeroen Bordens (verkoop)

Mail: jeroen@bibliotheekautomatisering.nl

Mobiel: 06-39719585

Ik ga ervan uit je hiermee in eerste instantie duidelijk te hebben gemaakt wat de opdracht inhoudt. Mochten er toch nog vragen en of onduidelijkheden zijn dan hoor ik dat uiteraard heel graag.

Wij hopen op een spoedige reactie!

Met een vriendelijke groet uit Mijdrecht.

Jeroen Bordens
vd brandt automatisering
Nijverheidsweg 17J
3641 RP Mijdrecht

T : +31639719585

www.vdbrandtautomatisering.nl
www.bibliohteekautomatisering.nl