Gezocht/gevraagd

1 of 2 studiepunten voor vernieuwing website Stichting Vrouwenruimte De Kat

Foto van Harold Konickx
1 of 2 studiepunten voor vernieuwing website Stichting Vrouwenruimte De Kat
door Harold Konickx - woensdag, 14 februari 2018, 14:00

Via via kreeg ik 't volgende verzoek toegestuurd:

'Stichting Vrouwenruimte De Kat in de Dapperbuurt  Amsterdam, bestaat nu 35 jaar en heeft als doel de emancipatie en zelfredzaamheid van vrouwen te bevorderen. De laatste jaren geven wij vooral taallessen, voorlichting en informatie over de Nederlandse samenleving, en wij organiseren activiteiten om (migranten)vrouwen uit hun isolement te halen. 

Wij hebben een oude HTML website die dringend aan volledige vernieuwing toe is. De website is al weer een poos uit de lucht. Ons ontbreekt voldoende deskundigheid en tijd. Het zou ons erg helpen als wij een goede basis voor een website hebben waar onze coördinator goed mee kan werken en die wij zelf verder kunnen opbouwen.  Zij wil wel graag helpen. Als de website weer in orde is kan zij er weer mee verder. Het gaat dus om een kortdurende klus.  In overleg tussen jou en de coördinator wordt het een Wordpress of een HTML/CSS site.

Wat vind je bij ons? Wij zijn een kleine organisatie. De werkomgeving is leuk, informeel, de lijnen zijn kort. Je draagt bij aan een maatschappelijk doel. En wij zijn je heel erg dankbaar!!'

Stuur een mail naar Harold Konickx (h.h.g.konickx@hva.nl) dan stuur ik je verder door. Mijn indruk is dat het hele aardige mensen zijn die je echt een plezier doet!