Gezocht/gevraagd

Motion design / live action opdracht

Mattijs Blekemolen
Motion design / live action opdracht
door Mattijs Blekemolen - maandag, 19 maart 2018, 14:07

Ben of ken jij een CMD student die goed is in motion design en/of live action opnames? Wellicht heb ik dan een leuke opdracht! Kan voor SRP en/of een financiële vergoeding. 

Redesign beeldtaal CMD

Op dit moment wordt achter de schermen (ok, soms lekt er wel eens iets :) gewerkt aan een redesign van de visuele beeldtaal van onze opleiding. Omdat bijna alle producten zo goed als klaar zijn, is het tijd voor de officiële lancering van de opgefriste beeldtaal. Het lijkt mij leuk en goed om een korte animatie te maken van de nieuwe beeldtaal in de vorm van een filmpje. 

Introductie beeldtaal CMD

Als coördinator van dit project ben ik op zoek naar CMD studenten die - samen met mij - een kort introductiefilmpje willen maken van de nieuwe beeldtaal. Ik zou hier graag zowel motion design animaties in willen zien, als ook live action beelden. Doel van het filmpje is om in een paar minuten de nieuwe beeldtaal te introduceren. Handig om op Moodle te zetten, maar ook leuk om even te delen via onze diverse social media kanalen. 

Planning

Ik wil z.s.m. starten met dit project. Bij voorkeur zou ik het volgende maand (half april) af willen hebben. Lijkt het je leuk om hier aan te werken, laat het weten via de mail. Zet in je onderwerp Introductie CMD beeldtaal. Laat me weten per wanneer je aan deze opdracht kunt werken en hoeveel tijd je per week hebt. Bij voorkeur stuur je ook wat van je beste werk (motion design en/of live action) mee, zodat ik een indruk van je niveau krijg. Ik heb zelf al redelijk veel content beschikbaar (zowel digitaal, als ook fysiek) dat in het filmpje terug moet komen.

Vergoeding

Je kunt met deze opdracht je nog openstaande SRP's verzilveren. Maar een financiële vergoeding is ook bespreekbaar. Dat gaat in overleg met mij. Eind van deze week wil ik afspraken gaan maken, dus reageer voor die tijd even. Bij meerdere reacties kan een korte pitch (betaald) tot de mogelijkheden behoren. Thanks!

Mattijs Blekemolen | m.blekemolen@hva.nl