CMD Nieuws

Nog geen stage gevonden?

JosK
Nog geen stage gevonden?
door Jos Kok - maandag, 7 mei 2018, 21:21

Inspiratie

Kijk dan eens op: https://www.emerce.nl/nieuws/emerce-100-beste-bedrijven-ebusiness-2018 voor inspiratie. Vooral de categorieën "Digital Agency Full Service "(groot, middel en klein) en "Digital Production Agency", hebben vaak interessante CMD stageplekken.

Uitstellen van je tweedejaars stage

Het uitstellen of doorschuiven van je stage is geen goed idee. Je loopt dan het risico van flinke studievertraging. Wat wel kan, is zorgen dat je snel een stageplek vindt en een afspraak met je stagebegeleider/SLC'er maken zodat zij/hij nog voor het HvA zomerreces langs kan komen.

Hulp nodig?

Hulp nodig bij het vinden van een stage? Het officiële stage inloopspreekuur is woensdag van 9:30 tot 11:30. Maar je kunt ook even mailen/whatsappen/Twitteren/bellen/whatever om een andere afpraak te maken. Mijn gegevens: Jos Kok, M +31 (0)6-2115 7122 / Kamer: TTH 01A34

Succes en misschien tot woensdag

Foto van Bas Lans
Re: Nog geen stage gevonden?
door Bas Lans - dinsdag, 8 mei 2018, 20:26

Zoek je nog een stage en heb je ervaring met WordPress? 

Dan kan een stage bij mijn bedrijf 'Van Ons' wat voor jou zijn. Met een team van 21 nerds (waarvan ~ 50% CMD'er) maken we de grootste WordPress sites van Nederland. Voor TV-programma's, goede doelen en MKB'ers

Belangrijk: 

- Goede kennis van HTML / CSS

- Basiskennis van PHP

- Minimaal een jaar ervaring met WordPress

Interesse? 

Stuur me een mailtje op s.l.van.der.lans@hva.nl.

Groet!

Bas van der Lans

Docent Plug & Play