Gezocht/gevraagd

SPOEDklus voor 1 SRP (frontend/datavisulisatie)

Foto van Harold Konickx
SPOEDklus voor 1 SRP (frontend/datavisulisatie)
door Harold Konickx - woensdag, 23 mei 2018, 22:08

Mijn vriend/kennis Rikko Voorberg wil een actie opzetten en heeft de hulp nodig van een CMD'er die de volgende uitdaging aan wil gaan (ik denk zelf dus dat hij behoefte heeft aan iemand op het snijvlak van frontend/datavisualisatie, maar oordeel gerust zelf):

Opdrachtomschrijving (korte termijn! Dit weekend. En heel tof):

Met het PopUpKerk-collectief zinnen we op een vrolijke manier om de aggressieve Ramadan actie van Pegida in de wielen te rijden. Daarvoor zoeken we een website/applicatie op heel korte termijn waar het volgende mogelijk moet zijn. De website moet aankomende maandag (evt dinsdag) in de lucht zijn. Wat moet je er kunnen doen?

1. Aanklikken in welke stad je wilt sponsoren
  2. Aanklikken per welke eenheid je wilt sponsoren (zoals je kinderen kunt sponsoren met hardlooprondje)
  3. Aanklikken welk bedrag je per ‘rondje’ wilt sponsoren 
  4. Bevestigingsmail met gegevens en aankondiging dat er een ‘tikkie’ gestuurd zal worden achteraf voor totaalbedrag.

Op de frontpage moet meteen visueel zichtbaar zijn hoeveel er per stad, per eenheid is gedoneerd. Kun jij op korte termijn helpen om een dergelijke website te ontwikkelen? Neem dan snel contact op met info@popupkerk.nl Laten we iets moois maken!

Je mag Rikko rechtstreeks benaderen met mij in cc (h.h.g.konickx@hva.nl). Ik bespreek achteraf met Rikko hoe je gewerkt hebt, en zal in samenspraak met hem de SRP beoordelen.

Harold Konickx