CMD Nieuws

Concept nieuwe Medialounge CMD. Wat vinden jullie?

Mattijs Blekemolen
Concept nieuwe Medialounge CMD. Wat vinden jullie?
door Mattijs Blekemolen - woensdag, 20 juni 2018, 12:00

Beste studenten, in de bijlage een concept voor herinrichting / opfrisbeurt van onze Medialounge. Voorstel komt van Gispen (HvA leverancier) en is gebaseerd op feedback van jullie en docenten over de Medialounge. Hierbij kwamen o.a. de wens voor individuele werkplekken, het behoud van een gezellig hoekje, sta-werkplekken, geluiddempende materialen en slimme meubels naar voren. 

Hoewel in de tekening nog niet zichtbaar, kunnen de witte tafels worden voorzien van wielen. De grijze pilaren worden met magnetische verf beschilderd, zodat er met magneten posters / studentenwerk aan opgehangen kan worden. Het plan is om onder de vensterbank meer stopcontacten te plaatsen. Tevens zijn er twee verrijdbare 70" touch screens besteld om te gebruiken. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Dat kan per mail naar mij.

Groet Mattijs Blekemolen | mail

Foto van Linda Trap
Re: Concept nieuwe Medialounge CMD. Wat vinden jullie?
door Linda Trap - donderdag, 21 juni 2018, 10:18

Erg tof!! Goed idee dat van reurig naar rustig. Het enige meubel waarvan ik denk dat het niet handig is, is de statafels. Doordat ze aan 1 kant helemaal dicht zijn, kun je dus niet (lekker) staan aan de kop van de tafel. Maargoed, misschien is daar bewust voor gekozen.