Gezocht/gevraagd

SRP punt/of bijverdienen - UCD college en onderzoek

Foto van Ruben Logjes
SRP punt/of bijverdienen - UCD college en onderzoek
door Ruben Logjes - maandag, 24 september 2018, 12:56

Ik heb een leuk bijbaantje voor jullie in de aanbieding. Alleen voor ouderejaars (dus niet propedeuse) omdat jullie het vak al een keer gedaan hebben. Daardoor kan je met een kritische blik kijken wat er aangepast kan worden en wat nieuwe studenten van het vak vinden. 

Het gaat om het meehelpen met de voorbereidingen van het tussentijdse college van UCD. Hierbij hoort ook een discussie in de collegezaal op basis van de vragen van alle studenten van de clusters die het vak nu volgen (misschien kan je dit van vorig jaar herinneren). Zowel dit blok als in blok twee doe je dan mee. Klinkt misschien eng, maar de studenten vonden het vorig jaar super leuk om te doen! Zie hier een video van één van die colleges http://bit.ly/2z7Chqu 

In totaal kan je hier maximaal 28 uur mee aan de slag voor een SRP punt, maar ik gok zelfs dat het minder uur zal kosten. Als je wilt, kan het ook als student-assistent baantje, dan krijg je per uur betaald.

Als het je nog niet helemaal duidelijk is wat de bedoeling is, dan hieronder nog kort wat details opgesomd:
  • overleg over wat er moet gebeuren - 1 uur
  • Voorbereiden/analyseren collegevragen - 3 uur pp (op basis van google form)
  • Voorbereiden collegevragen/naar mij doorsturen - 2 uur
  • College zelf doen/discussie en eigen geselecteerde vragen beantwoorden en nabespreken - 2x2 uur
  • Inventariseren knelpunten van UCD - 5 uur (het vak is veranderd trouwens - er zijn nu klassikale “Dialogen” over de theorie ipv toetsen).
  • Eventueel extra interviews afnemen met studenten om bijv. te onderzoeken wat men er van vindt - 3 uur
  • Overleg met elkaar - 5 uur
  • Eindverslagje/conclusies kort beschrijven - 5 uur
  • In totaal 28 uur

Lijkt het je wat! Stuur me dan een mail terug en dan ga ik proberen om een gezamenlijk moment te prikken om het door te spreken.