Gezocht/gevraagd

Stichting Jongehonden

 
Foto van Tracy Hepp-Walker
Stichting Jongehonden
door Tracy Hepp-Walker - donderdag, 4 oktober 2018, 11:15
 

JongeHonden is een stichting die zich al 25 jaar inzet als springplank voor creatief talent in de reclamewereld. We bieden ‘jonge honden’ de mogelijkheid om een portfolio op te bouwen en zichzelf (en hun netwerk) op deze manier sneller en beter te ontwikkelen. We introduceren ze onder andere in de Nederlandse reclamewereld door pitches te organiseren met echte klanten en avonden waar ze hun portfolio kunnen laten zien aan Creative Directors van gerenommeerde reclamebureaus.

Naast de 10 pitches die we elk jaar organiseren, regelen we ook een portfolio-avond (met meer dan 30 bureaus), speeddate-avonden (voor mensen die een maatje zoeken) en Creative Classes, waarbij reclamebureaus workshops geven. Daarnaast zijn we elk jaar onderdeel van de Young Talent lamp (ADCN) en de Gouden Zaag (MarketingTribune), awards die jong talent een podium bieden. Aan het eind van het jaar nemen we de winnende 24 jonge creatieven mee naar Cannes Lions, International Festival of Creativity, voor inspiratie en het uitbreiden van hun netwerk . Een voorbeeld van een winnend idee vindt u hier. Een voorbeeld van een uitgewerkte JongeHonden campagne vindt u hier.


Als je igenteresseerd bent kan je aanmelden voor hun nieuwsbrief.


JongeHonden | Dutch Young Creatives 

 

41467894_2045753005476883_8711691434463330304_n.jpg?_nc_cat=0&oh=4cf46bddb75722f511233474caaba076&oe=5C22DF3B

 

jongehonden.nl | Facebook | Instagram