Gezocht/gevraagd

SRP UX mobile design verbeteren met/van/voor ICT-student.

Anne Marleen Olthof
SRP UX mobile design verbeteren met/van/voor ICT-student.
door Anne Marleen Olthof - vrijdag, 2 november 2018, 12:54

Wil je een SRP verdienen door Seyfullah van ICT te helpen om zijn mobile design te verbeteren? Je kunt Seyfullah hierover een mail sturen (seyfullah.semen@hva.nl ) en dan bij mij een SRP-voorstel indienen: a.m.olthof@hva.nl 

Even voorstellen:

Ik ben Seyfullah Semen. Ik studeer Software engineering en ik heb een passie voor applicaties bouwen. Met mijn applicaties wil ik niet alleen bepaalde dingen verbeteren binnen het leven van een persoon, maar ik wil ook een impact maken op het leven van een gebruiker. Ik heb het dan natuurlijk over positieve invloed.

Wat is het probleem?

Waarom stuur ik een berichtje? Terechte vraag. Ik ben namelijk bezig met een finance applicatie. Hier ga ik serieus mee aan de slag en ik heb al een eerste design gemaakt. Zoals jullie wel kunnen begrijpen is het voor een software engineer soms lastig om baanbrekende designs te maken. Daarom denk ik dat ik een extra handje kan gebruiken van een CMD student. Jullie zijn daar toch wel een stuk beter in 😊.

Wat ik wil bereiken?

Wat ik wil bereiken met deze applicatie is vrij simpel. Ik wil een stempel achterlaten bij mensen die mijn applicatie gaan gebruiken. Ik wil dat zij bewuster omgaan met hun finance. Met de opkomst van al die online shopping applicaties enz. Is het soms lastig om overzicht te houden over je inkomen, uitgaves en je spaargeld. Bij zo een applicatie hoort natuurlijk ook een goed design.

Wie zoek ik?

Wat ik het belangrijkste vind, is dat je, je werk met veel passie doet. Ik heb er dan ook express voor gekozen om er bij te vermelden wat ik wil bereiken en waarom ik deze applicatie wil bouwen. Zodat jij een feeling krijgt voor mijn 'waarom' en met mijn idealen. 

Lijkt het jou nou leuk om met mij samen mee te denken aan een design, dan kun je mij gerust een email sturen. seyfullah.semen@hotmail.com of via school mail seyfullah.semen@hva.nl