Gezocht/gevraagd

betaalde klus: website ontwikkelen voor reisbureau voor reizen naar Colombia

Foto van Brit Wijnmaalen
betaalde klus: website ontwikkelen voor reisbureau voor reizen naar Colombia
door Brit Wijnmaalen - donderdag, 8 november 2018, 13:48

Hallo, hola, 

Ik ben Fernando, een Colombiaan, 53 jaar oud, en ik wil gaan ondernemen met een online reisbureau. (Ik ben nu werkzoekende)

Voor het maken van mijn ondernemingsplan krijg ik hulp van studenten van de Hva, maar ik ben binnenkort ook op zoek naar hulp voor mijn web/bookingssite voor mijn business online!

Omdat ik uit het land kom waar ook Shakira  geboren is en ik wat ervaring heb als gids in Colombia, zie ik het potentieel dat Colombia te bieden heeft qua toerisme. Het is de bedoeling om alleen reizen naar Colombia aan te bieden. Themareizen over natuur, cultuur, strand, avontuur, fotografie, vogelspotten, enz,enz.

Hiervoor zoek ik hulp van een Ninja in programmeren/ontwikkelen, om de web/boekingsite te ontwikkelen. (Vliegtickets,tours, e.d) Misschien heb je hier zelf ook goede ideeën voor? 2 Weten meer dan 1, is mijn motto.

Het plan is om rond februari/maart volgend jaar het project te starten, om de website zo snel mogelijk  af te krijgen! Ook is mogelijk om later deel te maken van het project, want iemand moet de website blijven ontwikkelen e.d. dus 

Heb je wat feeling met reizen en voor Zuid-Amerika en lijkt je interessant om mee te doen aan dit project, stuur mij dan een berichtje:

whatsapp 0638237580
Fernando Diaz, Amsterdam

Alvast Bedankt/ Muchas Gracias
Fernando