CMD Nieuws

Interesse in meubilair Medialounge?

Mattijs Blekemolen
Interesse in meubilair Medialounge?
door Mattijs Blekemolen - dinsdag, 20 november 2018, 15:32

In de kerstvakantie wordt de Medialounge voorzien van nieuw meubilair. Een aantal onderdelen mogen wij weggeven aan studenten. Dit geldt niet voor de witte tafels en bijbehorende groen/gele stoelen. Voor de rest dus wel. Heb je interesse? Lees dan verder. 

Het meubilair dat wij gratis aan studenten CMD mogen geven betreft:

- Turquoise boekenkasten op wielen (3 stuks)

- Kamerschermen (4 stuks)

- Kliko's / statafels (4 stuks)

- Steigerhouten tafels (3 stuks) (kunnen gedemonteerd worden)

- Witte staande lampen (4 stuks)

- Houten salontafeltje

- Ronde salontafeltje (met gras print)

- Groene stoelen bij houten tafel (8 stuks)

Voor de kerstvakantie moet de Medialounge helemaal leeg zijn. Bovenstaande items moeten dus voor die tijd weg zijn. De zwart/witte bankjes zijn al vergeven aan CMD-studenten die mij zelf al direct hadden benaderd. Zo werkt het dan ook wel weer.

Interesse?

Stuur mij een mail (onderwerp: Meubilair Medialounge) met daarin de items en het aantal waar je interesse in hebt. Ik maak een overzicht en hanteer daarbij 'first come, first go'. Dus wie het eerst reageert, is de gelukkige. Voorwaarde is wel dat je de items zelf komt ophalen / meeneemt. Reken er op dat dit in de week voor de kerstvakantie plaats zal vinden. Je kunt auto's / busjes parkeren in de garage onder het TTH en dan met de lift de spullen vervoeren. Indien mogelijk kunnen de verhuizers van de HvA je nog helpen sjouwen, maar dat is nog niet zeker. 

Mattijs Blekemolen | mail