Gezocht/gevraagd

Oproep naar getalenteerde CMD'ers

Foto van Tracy Hepp-Walker
Oproep naar getalenteerde CMD'ers
door Tracy Hepp-Walker - maandag, 14 januari 2019, 16:17

Ik ben Miguel en zit in mijn derde jaar Communicatie. Ik merk dat ik binnen de creatieve industrie het ontzettend lastig vind om me te onderscheiden van het gros. Toch is dit wel van essentieel belang om succesvol je carrière te beginnen na je studie. Daarom heb ik het idee om een creatief bureau te starten met studenten, onafhankelijk en non-profit. Je leest het goed: we staan onafhankelijk van de HvA en we hebben (nog) geen commercieel oogmerk. Marketing kost veel geld, en wij doen het gratis voor de opdrachtgever. 

Dit project bevindt zich nog in een startfase, ik kan dus nog niets concreets laten zien, maar we zullen ons positioneren als het eerste onafhankelijke non-profit bureau van Nederland gerunt door studenten. 

Ik zoek getalenteerde en gemotiveerde CMD'ers die naast het bedenken van concepten, deze ook kunnen uitvoeren en daar geen financiële beloning voor willen. We doen het voor de kunst, de ervaring, de connecties en het allermeest voor een mooi portfolio die we samen delen. Samen vormen we een pool van creatievelingen met verschillende achtergronden en helpen we elkaar beter te worden waarin we goed zijn. 

Dus kan je websites bouwen, designen, onderzoeken en/of conceptualiseren, is je opleiding stiekem ook een beetje je hobby en wil je een avontuur aangaan? Mail me, bel me, app me of wees lekker creatief met mijn contactgegevens. Ik zal je dan wat meer vertellen over hoe dit precies in zijn werking gaat. 

Ik hoor graag van iedereen die in zichzelf geloofd en gedreven is om in een team van jongeren iets moois neer te zetten.  

Miguel

0631359869

miguelvandoorn@gmail.com