CMD Nieuws

Minor Virtual Reality Experiences - Editie 7: 'Make People Cry" - september 2019

Anne Marleen Olthof
Minor Virtual Reality Experiences - Editie 7: 'Make People Cry" - september 2019
door Anne Marleen Olthof - zondag, 24 maart 2019, 22:37

"Make people cry?"

- Of course not.

"But what if we did."

Wil je werken aan mooie VR/AR experiences, samen met ICT-studenten, Architectuur, Product Design, Fashion, Creative Business? Empathie realiseren via technologie? En voor diverse klanten een virtual of augmented reality prototype ontwerpen en ontwikkelen? Schrijf je dan in voor de 7e editie van deze minor. Aanstaande maandag.

Je leert alles wat je wil over VR/AR en je krijgt connecties in die wereld als je connecties wil. Ook als je geen game engine fanaat bent, of als je wel game engine liefhebber bent, wat je ook bent, als je maar wil leren, dan zit je hier goed. Je bepaalt namelijk zelf wat je leert door steeds zelf challenges op te stellen. Oh ja, we talk English.

Voorbeelden van vorige edities zijn:

- AR-magazine 

- KLM fire protocol training

- Bartimeus escape room 

- Virtual Fashion & VR 

Er zijn vier vakken, waarvan je er minimaal 2 volgt:

- Immersive Design XR by Anne Marleen Olthof: a.m.olthof@hva.nl 
Ik kan je nog meer vertellen, stuur me een mail of volg me op twitter.

- 3D Modeling & Game Engines

- Hardware Technology

- Virtual Fashion (Clo3D)

Software: Unity, Unreal, Maya, Clo3D, Mixamo, Marvelous, DAZ Studio, Make Human, Adobe Fuse, Vuforia, FMOD

Hardware: HTC Vive, Oculus, Leap Motion, Hololens, Android AR, Gear VR, Perception Neuron (mocap), IKinema, Manus VR, Fove eye tracking.

Goed om te weten: we maken geen echte games, hooguit serious gaming, dus wil je game design doen, ga dan naar de minor Game Design. Ook ontwikkelen we niet specifiek voor mobile AR. Vraag daarvoor Walter Giannuzzi (CMD) of Remco Hilbert (ICT). Zij weten daar veel meer over.

Kom ns langs op TTH 4e verdieping bij de koffieruimte, daar zitten deze minor. :)

Groetjes, Anne Marleen